PROGRAMMA

Hoe een start-up de markt van autoverzekeringen op z’n kop zet – REC

doorMichael Salmagne

vanBundelz

om 14.30-15.10

zaal Perserij

dag 3 september

Bundelz is onderdeel van Nationale Nederlanden en heeft een innovatief product gelanceerd in een hele drukke markt: de eerste prepaid autoverzekering van Nederland. Bij Bundelz betaal je jouw autoverzekering per bundel van 1.000 kilometer, dus als je niet rijdt, betaal je ook geen autoverzekering. Ideaal voor consumenten die weinig kilometers per jaar maken!

Bundelz bestaat inmiddels zo’n twee jaar. De start-up heeft een moeilijke opdracht: haar eigen plekje veroveren in een markt die overvol is en waar mensen niet snel overstappen. Hoe ziet het marketingverhaal van deze start-up er uit? Op welke manier proberen zij ‘tussen de oren van de consument’ te komen en hoe willen zij de wereld gaan veroveren? Hoe kun je als start-up het verschil maken tussen de gevestigde orde? Michael Salmagne vertelt je alles over de reis die Bundelz gemaakt heeft, voor welke uitdagingen zij staan en hoe zij de komende jaren verder wilt groeien.