PROGRAMMA

De kracht van een ijzersterk gedachtegoed

doorLianne van Maasakkers & Merel Brans

vanDELA

om 15.30-16.10

zaal Copraloods

dag 1 september

Lianne en Merel nemen je mee in het gewaagde doel van coöperatie DELA en de bijbehorende reis die de organisatie de afgelopen jaren heeft doorgemaakt. In 2020 wil DELA namelijk de organisatie zijn die het leven meer betekenis geeft. Om dit doel te bereiken kon een nieuwe merkcampagne niet uitblijven. Net als in 2012 probeert DELA opnieuw Nederland een kleine beetje mooier te maken met de campagne ‘Waarom wachten met iets moois zeggen als het ook vandaag kan’. Een bestaande campagne maar dan in een nieuw jasje. De kracht van deze campagne is dat deze nog altijd actueel is en de essentie van het merk raakt.

Bij coöperatie DELA geloven we dat we er zijn voor elkaar. Wij inspireren om het leven door te geven. Stimuleren mensen uit te spreken wat anders onuitgesproken bleef. En helpen om nu al zaken te regelen voor later. Want wij beseffen iedere dag hoe waardevol het leven is. Doordat het eindigt. En ook weer doorgegeven wordt. Door corona is deze essentie nog voelbaarder, herkenbaarder. Lianne en Merel vertellen welke impact corona had op de campagnevoering.