PROGRAMMA

“Hala Madrid” als basis voor een marketing strategie voor merkgroei

Lukas Hulsebos

doorLucas Hulsebos

vanDVJ Insights

om 14.00 - 14.30

zaal Kalvermelk 2A

Veel bedrijven willen graag groeien en zowel in de praktijk als in de wetenschap wordt er veel aandacht besteed aan hoe je dit op de juiste manier doet. De afgelopen 7 jaar heeft DVJ Insights structureel onderzoek gedaan naar succesvolle marketingbedrijven en wat ze doen om deze groei te realiseren. Op basis van de karakteristieken van succesvolle bedrijven zien we een aantal belangrijke gemeenschappelijke kenmerken die verwerkt zijn in de strategie. Marketing is van iedereen en is vertegenwoordigd in alle lagen van een organsiatie. Trots is van iedereen en betrekt ook iedereen bij de marketing van een bedrijf. Tijdens deze presentatie laten we zien hoe “Hala Madrid” de basis vormt voor deze strategie.

DVJ Insights is genomineerd voor NIMA Marketing Company of the Year 2023