PROGRAMMA

Hoe Disney de vraag creëert en de Nederlandse gasten converteert naar Disneyland Parijs

doorIsabelle Willemsens

vanThe Walt Disney Company

om 14.00 - 14.30

zaal Perserij

Tijdens deze sessie zal Isabelle een blik achter de schermen geven en inzichten delen over de strategiën en tactieken die Disney gebruikt om gasten te verleiden en een magische ervaring te bieden in Disneyland Parijs. Isabelle zal ingaan op het belang van het begrijpen van de Nederlandse cultuur en het aanpassen van de marketing strategiën aan de lokale markt en zal aangeven hoe belangrijk story-telling is om diepgaande emoties op te wekken en een diepgaande verbinding te creëren door middel van verhalen.

Isabelle zal de marketing campagnes bespreken en hoe deze gericht zijn op het genereren van vraag en het aantrekken van Nederlandse gasten naar Disneyland Parijs. Ten slotte zal ze ook de nadruk leggen op het belang van het bieden van een naadloze customer journey, vanaf het eerste contact moment tot tijdens en na het bezoek van het park.