PROGRAMMA

WORKSHOP: Succesvolle marketingcampagnes? The devil is in the detail!

Jochen Mikesz

doorHelma Verdaat Sidekix

Jochen Mikesz Sidekix

om 11:50 - 12:50

zaal Kalvermelk 2B

dag 9 september

tags

Even Apeldoorn Bellen. Foutje bedankt! Ik zeg nog zo, geen bommetje. Stuk voor stuk onvergetelijke en succesvolle campagnes. En dat was niet alleen dankzij de ijzersterke creatieve concepten. Het echte zakelijke succes zit ‘m juist in de uitvoering. In de details die ervoor zorgen dat er contracten worden afgesloten, schappen worden leeggekocht, herhaalopdrachten worden geplaatst. Sidekix voert alle vele jaren en met grote regelmaat landelijke campagnes uit voor partijen als de Nationale Postcodeloterij, KPN, Vriendenloterij, Swiss Sense, Pathé Thuis en recent Swinkels Family Brewers. In een interactieve workshop ontdek je aan de hand van concrete praktijkcases welke details ook voor jouw organisatie het verschil gaan maken.