NIEUWS

Rabo, AFAS, NS, Karwei, Etos, Watersportcamping Heeg – NIMA Marketing Day

23 maart, 2020

Bijzondere tijden. Gaat de NIMA Marketing Day op 18 juni wel door? Voorlopig toch zeker, ja. De maatregelen die volgen uit de coronacrisis, die we vanzelfsprekend opvolgen, gelden tot en met 6 april. Team NMD gaat door met de voorbereidingen en we zullen ons houden aan de richtlijnen die tegen die tijd gelden.

Want het is weliswaar pas half maart, maar het sprekersprogramma voor de NIMA Marketing Day begint toch serieus gestalte te krijgen. Tijdens de dag worden verspreid over zestien Tracks ongeveer 70 sprekers verwacht, waarvan verreweg de meesten afkomstig zijn van grote en kleinere merken.

Be brave
Als eerste key note is Thomas Barta gestrikt, die onder meer bekendheid verwierf als columnist van het toonaangevende Marketingweek en zich vooral heeft toegelegd op Marketing Leadership. De voormalige McKinsey-ster noemde zijn ‘ontsnapping’ bij het roemruchte consultancybedrijf het beste besluit van zijn leven en richt zich in zijn key note vooral op Be Brave: het lef en de tools waarmee elke marketeer een marketing leader kan zijn, door van waarde te zijn voor je organisatie en je klanten. Een thema waarvan we nooit hadden kunnen vermoeden hoe actueel het dezer dagen zou klinken.

Too good To go
In de loop van komende maanden groeit het sprekersprogramma naar 16 keer vijf sprekersslots, waarmee langzaam weer een heuse candy box gevuld raakt met bekende en volstrekt onbekende marketeers die zijn of haar opwachting maken. Mocht je al kaarten hebben of overwegen er één te kopen: op nimamarketingday.nl wordt per dag bijgehouden welke sprekers hebben bevestigd, maar ter lering en vooral vermaak een greep uit de mensen en merken die we – ijs en weder dienend – mogen verwachten: Thomas Barta, Rabobank, Simon Lévelt, BrandMR, Too Good to Go, Zeeman, Micazu, HMS Hosting, Watersportcamping Heeg, Triboo, Magnet Me, ANP, VodafoneZiggo, Professor Podcast van LINDA., Hooghoudt, Marketing Drenthe, DeBijenkorf, Westerkerk, FD Mediagroep, Noordhoff, Cloetta, Scentronix, Afas, NS, Karwei, Etos, Autoriteit Consument en Markt.

De dag richt zich op marketeers in de breedte. NIMA Members (vanaf Gold en Business Members) kunnen het event kosteloos bezoeken omdat de toegang al in hun membershipsfee is verrekend. Vergeet je daarbij niet aan te melden overigens want er kunnen maximaal 1000 NIMA Members deelnemen. Kan hier en doe het nu, want er is nu nog geen rij.

Wil je komen, maar ben je geen NIMA Member: goed idee! Kaarten zijn los te koop en vanwege de – voor velen – onzekere tijden is de early bird-periode verlengd tot 14 april. Of word NIMA Member natuurlijk. Dan ontvang je iedere twee weken vakblad MarketingTribune, je kunt naar NMD en je wordt lid van de grootste marketingfamilie van Nederland. Check hier de voordelen.

Dit is een artikel van Nima