NIMA Marketing Day 2019

Robert Franke I Marktplaats

Mijn sessie:

The War for Attention: Time well spent

Veel consumenten zien advertising jammer genoeg als een noodzakelijk kwaad en een ‘waste of their time’. Toch schotelen we als marketeers onze prospects en klanten elke dag weer meer prikkels en triggers voor.
Robert Franke van Marktplaats en 2ememain/2dehands laat zien dat dit ook anders kan. Hij deelt zijn visie over de belangrijke rol die merken en marketeers kunnen spelen in het vergroten van het succes van consumenten. Door met technologie en personalisatie keuzestress te verlagen. Van Waste of time naar Time well spent.

Franke laat zien hoe Marktplaats met slimme combinaties van relevante boodschappen mensen niet langer maar juist korter op het platform laat komen. En dat terwijl ze nog steeds de kick of accomplishment voelen.

Biografie Robert Franke

Robert stuurt zowel de bureau- als de programmatic teams aan binnen Marktplaats en 2ememain/2dehands.  Robert en zijn team gebruiken hun kennis over online koopgedrag en de grote hoeveelheid “intent data” om marketingmanagers en bureaus te adviseren over de meeste effectieve marketing- en communicatiestrategieën. Robert heeft meer dan 15 jaar online media-ervaring en heeft zowel aan de klant- als bureauzijde gewerkt. Voorheen was hij werkzaam bij websites als Autotrack en Funda en heeft hij zijn internationale ervaring uitgebreid door zijn werk voor een Frans bedrijf binnen e-mailmarketing en mobile.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets