rsz_ron_simpson

Ron Simpson
The Avocado Show

In zijn tienerjaren ontdekte creatief ondernemer Ron Simpson [34] zijn eigen marketing formule. Een simpele manier om altijd interesse op te kunnen wekken bij welke doelgroep dan ook. De 15 jaar erna rolde hij zijn concepten wereldwijd uit en verzamelde hij als entrepreneur, artiest en levensgenieter eindeloze kennis en verhalen uit een bijzonder netwerk van likeminded people.

Zijn ontdekkingsreis door 6 eigen bedrijven, 5 verschillende beroepen en meer dan 100 merken, bracht hem in 52 landen in nog geen 10 jaar. De kans is groot dat je onbewust een van zijn campagnes hebt gezien voormerken als Red Bull, Nike, Bacardi, ID&T, Moët & Chandon of Sony.  Zijn laatste avontuur is een exciting food start up genaamd The Avocado Show. Wat begon als één restaurantje in Amsterdam is binnen een jaar uitgegroeid tot een fully funded global brand en franchise. Er sliepen fans voor de deur, het nieuws ging viral met 212 miljoen views en elke dag staan er rijen voor de deur. Hoe hij deze gekte veroorzaakt, vertelt hij je het liefst up close & personal tijdens de NIMA Marketing Day

Mijn Sessie

The most exciting food start up in the world

Het ongelooflijke verhaal van 2 vrienden uit Amsterdam met een klein restaurantje in De Pijp dat binnen een jaar het gezicht werd van een internationale miljarden industrie.
Avocado fans kampeerden voor de deur, 100.000 followers hielpen mee op social media, 60 landen publiceerden het verhaal in oneindig veel talen, er waren 70 franchise aanvragen nog voor de opening en de beelden werden zo’n 500 miljoen keer bekeken. Gratis. Hoe dan?
Dat vertelt Ron Simpson, founder van The Avocado Show, je met ongekende passie en humor. Marketing tips en strategieën,  internationaal uitbreiden, lekker eten en een duurzame toekomst. Komt dat zien.

Ga terug naar het programma

Share
Houd me op de hoogte