NIMA Marketing Day 2019

Ronald van Schaik I Kaliber

Mijn sessie in the Tools:

Innovatie Fuck-ups; hoe ze te veroorzaken en te voorkomen.

In het tijdperk dat ontwikkelingen in ons vak bijna sneller gaan dan we bij kunnen benen, is er geen handboek tot succes meer. Om op een slimme manier vraagstukken te kraken, onze doelgroepen iets te laten denken, ervaren of ergens toe te bewegen, moeten we durven proberen, experimenteren, vallen en af en toe een enorme fuck-up begaan. Aan de hand van praktijkcases vertelt Ronald hoe fuck-ups te veroorzaken, wat je ervan kan leren en hoe je bepaalde fuck-ups kan voorkomen.

Biografie Ronald van Schaik

Ronald is de oprichter van Kaliber Interactive, innovatief bureau voor intensieve interactie. Kaliber ontwikkelt strategieën, concepten, campagnes en platformen voor web, mobiel en installaties. Kaliber richt zich met Magic & Wisdom en de Ontdekkingsdrift van de 6-jarige Tommy op het ontdekken van nieuwe mogelijkheden voor merken door zelf te innoveren en experimenteren. Inzichten uit hun Inventorslab zetten ze met realiteitszin in voor merken.

“Making sense for future-proof brands” noemen ze dat.

Terug naar sprekersoverzicht

Bestel Tickets