rsz_ronald_voorn

Ronald Voorn MSc RM
Hogeschool Utrecht

Na een carrière waarin hij bij Heineken o.a. wereldwijd verantwoordelijk was voor de marketing van het Heineken merk en ook in diverse landen als managing director heeft gewerkt keerde Ronald in 2011 terug naar Nederland. Nu is hij vooral actief als Merkwetenschapper en docent via de HU en UTwente (Promovendus) en als adviseur en gastspreker (www.science4business.nl). Daarnaast schreef hij samen met Jan Dijkgraaf het boek ‘Voodoo Marketing’ dat gaat over marketing en ethiek. Hiervoor ontvingen zij een nominatie voor de Marketing Literatuurprijs 2015.

Mijn Sessie

Hoe wordt je succesvol met Inhakers op social media?

Met creatieve content die slim inhaakt op actuele gebeurtenissen kun je elke dag nieuwe mensen bereiken. Goedkoper dan adverteren op sociale media, en sympathieker bovendien. Het boek legt uit hoe je kansrijke inhakers bedenkt en communiceert om je bereik op sociale media te vergroten.

Ga terug naar het programma 

 

Share
Houd me op de hoogte