Sandy Zwanepol & Jorrit de Groot
De Bijenkorf

Sandy Zwanepol is als Manager CRM & Marketing Insights verantwoordelijk voor het loyaliteitsprogramma, marketing/customer insights en data-management.

Jorrit de Groot is als online marketing manager verantwoordelijk voor genereren van bezoekers naar en afstemmen van de site op behoeften van bezoeker (merchandise) binnen de Bijenkorf.

Binnen de Bijenkorf werken beiden met als belangrijkste missie om de experience in klant journey te verbeteren door optimaal in te spelen op gedrag & behoeften met kennis die er is van de klant.

Onze Sessie

De Bijenkorf: Data insights as a driver for personalization

Wij nemen je in deze sessie graag mee hoe de Bijenkorf haar klantinzichten inzet voor een personaliseerde online communicatie. We  geven een kijkje achter de schermen, hoe de Bijenkorf succesvol inspeelt op behoeften van de klant en daarmee steeds relevantere persoonlijkere ervaringen weet te bieden.

Sandy: data insights – er komen steeds meer mogelijkheden om data insights te gebruiken en bedrijfsbreed te delen, ook binnen de nieuwe AVG. Hoe zorg je ervoor dat alle (klant)data real time beschikbaar is en dat de communicatie (met alle beschikbare kanalen) goed op elkaar is afgestemd.

Jorrit: De mogelijkheden die mede door technologische ontwikkelingen maar vooral door big data toepassingen zijn ontstaan om gepersonaliseerd te communiceren en zo relevantie te vergroten.

Ga terug naar het programma 

 

Share
Houd me op de hoogte