rsz_sheraz_kazmi

Sheraz Kazmi
Eventbrite

Sheraz begon in 2016 bij Eventbrite en was daarmee de eerste ‘man on the ground’ in het Amsterdamse kantoor dat nu 40 medewerkers telt. Met zijn uitgebreide ervaring in de tech sector vervult hij de rol als Marketing Manager Benelux. Hij excelleert in event marketing, branding en community building.

Mijn Sessie

Next level event marketing

In deze talk neemt event marketing expert Sheraz Kazmi je mee in de wereld van event marketing. Denk aan het inzetten van technologie voor het organiseren, managen en promoten van je event, het bouwen van je eigen community via social media en het slim verkopen van je tickets via partners als Spotify, Instagram en Facebook.

Uit onderzoek blijkt dat 89% van de millennials liever geld uitgeeft aan een live experience dan aan een fysiek product. Eventbrite omarmt deze ontwikkeling met haar missie: ‘mensen samenbrengen middels live experiences’. Het is het grootste ticketing en event technologie platform ter wereld en werd in 2006 opgericht in Sillicon Valley. Het realiseerde sinds de start meer dan 10 miljard USD in bruto ticketverkoop en maakte in 2017 miljoenen events mogelijk in meer dan 180 landen. Het Eventbrite platform stelt honderdduizenden event creators in staat een diversiteit aan live experiences neer te zetten voor meer dan 50 miljoen fans in 2017 — met krachtige tools, technologie en diensten. In Nederland rekent het onder andere Elrow, De Vrienden van Amstel LIVE!, Dutch Design Week, Emerce en Qmusic tot haar klanten.

Ga terug naar het programma 

 

Bestel Tickets