Sprekers

Ieder thema krijgt op NMD een eigen zaal of theater, waarin ongeveer 100 mensen tegelijk naar een presentatie kunnen luisteren en kunnen deelnemen. Per zaal worden over de dag verspreid vijf presentaties gegeven binnen dat thema. Verreweg de meeste bezoekers van de NMD zijn zelf lid van of aangesloten bij NIMA. De meesten van hen zijn in functie marketeer. Daarom geldt nadrukkelijk dat we ook zoeken naar marketeers van bijzondere merken die hun verhaal doen, tegen de achtergrond van hun dagelijkse marketingpraktijk en organisatiestrategie. Aan dienstverleners als consultants, adviseurs, interim marketeers en dergelijke onder de sprekers wordt gevraagd namens een opdrachtgever (bedrijf, merk, marketingorganisatie) te spreken. Sprekers op de NMD krijgen geen financiële vergoeding voor hun voordracht, met uitzondering van de key note sprekers.

ING Nederland

Vincent van den Boogert


Ekomenu

Jack Stroeken RM


The Avocado Show

Ron Simpson


Fairtrade Original

Felice Uiterwijk


DHL Parcel

Tom Janssen


Bol.com

Justin Sandee


Holy Fuck

Mabel Nummerdor & Jeanneke Scholtens


Edding

Vincent Boone


Hogeschool Utrecht

Ronald Voorn MSc RM


SNS

Jolien Nelemans & Tamara Mom


Koeckebackers

Joep Langen


Grant Thornton

Lotte Enting RM


KARWEI

Machiel van der Sluis


4Growth®

Inge Oeseburg


KPN

Tim Langen


Heineken

Mark van Iterson


CM.com

Marieke Saan


Erasmus Universiteit

Guy van Liemt & Gert Koot


Libelle

Carola Maassen van den Brink


Rabobank

Dorkas Koenen


Forbo

Willem Burmanje


Vlerick Business School

Prof Peter De Prins


Koninklijke Auping

Ine Stultjens


Kipster

Olivier Wegloop


Sanquin

Daphne Laeijendecker


Store Support

Ewald Lausberg


Talpa Radio

Jeroen de Bakker


Royal Mosa

Dirk van Lier


Philips

Didier Zegers


MeMo²

Frank van Eijk


Aegon

Theo van Uffelen


Hallmark

Jan Willem Koch


Univé

Pieter Borsboom


VIM Group

Laurens Hoekstra


Duracell

Jorgo Lialiangas


Rituals

Micha Medendorp


Bestel tickets