speaker-info

Anouk Beeren

Deli XL

Sinds 2009 mag ik de afdeling e-commerce & marketing aansturen bij Deli XL. Begonnen met een klein clubje van vijf man zijn we uitgegroeid tot een afdeling van 31 super gedreven en talentvolle professionals. Samen met hen heb ik Deli XL mee mogen helpen transformeren naar een bedrijf waar digital tot de kern van onze bedrijfsvoering behoort. Ooit begonnen bij een start-up en via twee Amerikaanse bedrijven ben ik hier terechtgekomen. Mijn doel is om dit bedrijf verder te helpen richting een datagedreven sales & marketing aanpak.

Een kort interview met Anouk

Waarom mogen mensen jouw presentatie niet missen?
Iedereen die geïnteresseerd is in content marketing, story telling en tranformatie.

Welke lessen kunnen bezoekers volgens jou leren tijdens een bezoek NIMA Marketing Day?
Hoe je vanuit een visie je bedrijf mee kunt helpen veranderen.

Welke recente ontwikkeling in marketing – het vak en de functie – boeit jou momenteel het meest en waarom?
Data en veranderen. Data omdat ik daar zelf nog veel van kan leren en veranderen omdat ik dat een van de eigenschappen van de marketeer vindt.

Marketeers zijn er in veel soorten, maar wat is dé specifieke eigenschap die iedere marketeer nodig heeft voor succes?
Een perfect gevoel voor de markt en de organisatie, analytisch denkvermogen, sales en target gedreven. En de wil en passie om je organisatie verder te helpen, te laten veranderen, meebewegen en te innoveren.

Wat is de persoonlijke missie van het merk Anouk Beeren?
Digital first

Wat was hét (toevallige) gelukje dat jouw marketingloopbaan een positieve impuls gaf?
Een recruiter die de match met Deli XL (Bidfood) en mij zag.

Stel dat je begin twintig zou zijn en opnieuw aan je loopbaan zou beginnen. Bij welk bedrijf zou je solliciteren?
Een start-up met een digital first strategie.

Share

Mijn sessies

Hoe Deli XL Bidfood wordt…

Deli XL

Perserij

Hoe Deli XL Bidfood wordt… Van een digitale tranformatie naar een complete bedrijfstransformatie. Wil jij wetenh welke learnings uit ons digitale transformatieproces wij hebben gebruikt om met relatief weinig middelen Deli XL – Bidfood opnieuw te positioneren en de naam in de markt te laten landen? Ik neem je mee in de reis die wij medio maart zijn gestart om ons bedrijf opnieuw in de markt te zetten: met een andere naam, een andere uitstraling maar vooral vanuit een ander verhaal!

Share
The Story - Powered by Lemon Scented Tea
MEER LEZEN