SPREKERS

Bas Bodzinga

Bas heeft het eerste deel van zijn loopbaan op directieniveau gewerkt bij verschillende grote verzekeraars.  Hij is al 15 jaar actief in de zorg waarvan ruim 10 jaar bij Philadelphia Zorg (een van de grootste zorginstellingen in Nederland voor mensen met een verstandelijke beperking).  Bas is register marketeer en is als directeur Klantbelang verantwoordelijk voor marketing, zorgcontractering, acquisitie van nieuwe cliënten en DigiContact (24/7 zorg op afstand). Ook is hij verantwoordelijk voor de digitale transformatie naar Philadelphia Online.

Titel presentatie: Wat marketeers moeten weten over innovatie in de zorg

Korte omschrijving presentatie: Er is nagenoeg geen branche denkbaar waar het uiteindelijk zo draait om mensen(levens) als in de zorg. In onze maatschappij wordt de vraag naar zorg steeds groter, echter is het aanbod van personeel steeds krapper. Is het inzetten van (technologische) innovaties de oplossing? Wat vraagt dit dan eigenlijk van jou als marketeer? Hoe beweeg je in een wereld waarin vraag en aanbod onder spanning komt te staan. Bas Bodzinga RM, directeur klantbelang bij Philadelphia Zorg en Astrid de Groot, adviseur, nemen je mee aan de hand van dilemma’s en kansen die zij ervaren. Ze staan daarbij stil bij de waarde van jouw rol als marketeer in deze veranderende wereld en hoe jij hier morgen mee aan de slag kan gaan.