SPREKERS

Berend-Jan Rietveld & Theo van der Steen

Schiphol & Underlined

Over Berend-Jan en Schiphol
Berend-Jan werkt ruim 8 jaar bij Amsterdam Airport Schiphol, waar hij zich vanaf april 2018 als Head of Passenger Experience bezighoudt met de klantstrategie voor reizigers. Daarvoor heeft hij in diverse marketing, communicatie en business development functies gewerkt bij o.a. De Boer Structures en communicatieadviesbureau Schoep en van der Toorn.

In 2018 werd hij verkozen tot ‘Service Excellence Professional van het Jaar’. Deze titel dankt hij aan een plan om vliegtuigmaatschappijen op Schiphol Airport een excellente service te bieden, gefundeerd op het Service Excellence Model. In juni 2020 is Berend-Jan toegetreden tot het bestuur bij het Platform voor Klantgericht Ondernemen (PVKO).

Over Theo en Underlined
Theo, Directeur van Underlined, is actief met opzetten en begeleiden van data driven methoden om impactvol te verbeteren in klantbeleving. Hij verzorgt regelmatig gastcolleges bij o.a. Nyenrode en het JADS. Daarnaast werkt hij samen met de JADS universiteit voor continu onderzoek en nieuwe leercontent op het gebied van Artificial Intelligence. Theo heeft meerdere nominaties ontvangen voor zijn werk in CRM en CX, zoals voor MOA insights professional van het jaar 2017 (bureauzijde).