SPREKERS

Christel Hendriks

Christel Hendriks is Media Manager bij ABN AMRO. Na het behalen van, haar Bachelor op Communicatie & Media Management, deed zij brede ervaring op als Mediaspecialist en Mediastrateeg bij mediabureaus TMP, Carat & reclamebureaus PPGH/JWT en TBWA. Daarna maakte zij de overstap naar klantzijde waar zij ruime ervaring heeft als Media Manager in FMCG branche bij Beiersdorf en GSK en de laatste jaren bij ABN AMRO.

Met haar kennis en ervaring op het gebied van media en communicatie is ze een sparring partner binnen ABN AMRO voor Marketeers en Communicatiespecialisten om de ROI van media te verhogen. Met het ontwikkelen van een brand KPI data model i.s m brand KPI data team is ze  in staat om de impact van campagnes op merk KPI’s te voorspellen.

Christel is naast Media Manager ook regelmatig achter de dj booth te vinden als house dj op events of festivals.

Titel presentatie: Brand KPI data modelling

Korte omschrijving presentatie: Brand KPI data modelling ABN AMRO anno nu. Wat heeft ABN AMRO tot nu toe gedaan om effecten van o.a. campagnes paid en owned te meten op de merk KPI’s? Aan bod komen de opzet van het model, welke data heb je nodig, welke inzichten leveren de modellen en hoe worden deze toegepast in de praktijk. Maar ook wat meten de modellen nu niet, waar zien we mogelijkheden tot verbetering en waar liggen uitdagingen voor de toekomst?