SPREKERS

Danique de Barse & Jori van de Spijker

Samsung & DVJ Insights

Over Danique
Danique de Barse is Marketing Communicatie Specialist voor Smartphones, Tablets & Wearables bij Samsung Electronics. Danique heeft een Traineeship van 2 jaar gelopen bij Samsung met specialisaties in Marketing Communicatie, CMI & Digital Marketing. Sinds kort is ze weer terug in het team waar haar Traineeship begon, waar ze zich met name focust op marketing campagnes & influencers. Samsung is wereldwijd marktleider in de mobiele industrie, waarbij elke dag in teken staat van haar missie “Do What You Can’t”. Met de talloze campagnes die Samsung jaarlijks naar buiten brengt, probeert Samsung haar doelgroepen te inspireren en activeren om voor een Samsung Galaxy te kiezen.

Over Jori en DVJ Insights
Jori van de Spijker is Client Consultant en Practice Lead op het gebied van Merk & Communicatie onderzoek bij DVJ Insights. Jori is al meer dan 10 jaar werkzaam in de onderzoeksbranche en werkte onder meer als Global Consultant op internationale onderzoeksprojecten waar hij merken adviseerde op het gebied van Media, Merk en Reclame-strategie. Sinds oktober 2019 is Jori lid van de Raad van Advies van SWOCC. DVJ Insights is opgezet vanuit de gedachte dat kwaliteit, toegevoegde waarde en passie gecombineerd moeten worden om klanten te helpen merkgroei te realiseren. DVJ staat bekend om innovatieve onderzoeksproducten en werkt samen met vele nationale en internationale klanten aan strategische onderzoeksprojecten.