SPREKERS

Dennis van Evert

Als Manager Customer Journey binnen de categorie elektronica is Dennis van Evert verantwoordelijk dat klanten van bol.com gemakkelijk vinden wat zij daadwerkelijk zoeken. En dat op een platform met miljoenen producten. Dennis en zijn team weten op basis van talloze datapunten, zowel intern als extern, de match te maken tussen klantvraag en aanbod. Een flinke uitdaging, omdat klanten steeds veeleisender worden en de concurrentie steeds heviger

Titel presentatie: Bol.com & WUA: hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken

Korte omschrijving presentatie:

Als je niet weet waar je staat in het speelveld, doe je niet mee aan de wedstrijd. Bol.com en WUA vertellen je over het belang van ‘naar buiten’ kijken bij online optimalisatie, ondanks dat je denkt alles al binnen te hebben.

Wil je weten hoe bol.com haar klanten blijft verrassen en zich continue blijft ontwikkelen en verbeteren – tot in het kleinste detail? En hoe de outside-in methodiek van WUA essentiële inzichten oplevert die winkelen bij bol.com nog makkelijker en leuker maken?

Dennis en Koen nemen je mee in het verhaal waarin ‘benchmarking’ het toverwoord is