SPREKERS

Dyon Metselaar

Dyon Metselaar is director bij de online marketing bureau’s Netprofiler & Leadscope. Binnen Netprofiler is hij voornamelijk bezig met het opzetten van de complete online-groeistrategie voor merken zoals Oxfam Novib, Solow en Vakantiemakelaar. Met zijn managementachtergrond werkt hij op strategisch niveau voor klanten en kent hij de uitdagingen van e-commerce organisaties als geen ander.

Titel presentatie: Het geheim van een succesvolle online e-commercestrategie

Korte omschrijving presentatie:
Leer in 30 minuten hoe je een succesvolle online e-commercestrategie opzet. Hoe zorg je voor structurele online groei in een markt die over het algemeen erg volwassen is? D.m.v. het 6-driver groeimodel voor e-commerce zet je een groeistrategie neer die jouw organisatie naar het volgende niveau brengt. Aan de hand van praktijkcases van o.a. Intratuin, New York Pizza en Grandvision neemt Dyon je mee in e-commerce strategieën die in de e-commercemarkt bewezen succesvol zijn en kunnen zorgen voor een succesvolle onlinestrategie.