SPREKERS

Eleonore Schut

Met liefde verzamel ik voor Bugaboo wereldwijd inzichten om onze productontwikkeling mee te voeden. Voor ik in 2019 bij Bugaboo begon groef ik met mijn mede kwali’s naar de why’s? als kwalitatief onderzoeker bij een groot onderzoeksbureau.

Toen de kans bij Bugaboo zich voordeed om de market intelligence te gaan leiden hoefde ik daar geen twee keer over na te denken. Al tijdens mijn studie, gericht op consumentengedrag en innovatie, lag mijn interesse bij productontwikkeling.

Bugaboo brand lover since 2008.

Titel presentatie: Bugaboo & Ipsos: De wereld van toekomstige ouders voorspellen met future roadmapping

Korte omschrijving presentatie: Om als grote speler in de markt voor baby- en kinderproducten wereldwijd nummer 1 te blijven is het essentieel om de trends onder de ouders van de toekomst te ontdekken en te begrijpen. Bugaboo en Ipsos slaan de handen ineen en laten met behulp van future roadmapping onderzoek zien hoe Bugaboo op een aantal van deze toekomstige trends inspeelt. Onze samenwerking laat zien hoe een strategic future roadmap design als basis dient voor productontwikkelaars en marketeers om de doelgroep van de toekomst te bereiken.