SPREKERS

Eline Zwinkels

Eline werkt inmiddels 7 jaar bij MediaTest en is in deze periode doorgegroeid tot senior research consultant. Eline heeft zich gespecialiseerd in campagne—onderzoek, UX-onderzoek en in onderzoeken met een jongere doelgroep. Zij bedient een breed portfolio aan uiteenlopende klanten. Hierbij wisselt zij kwalitatief en kwantitatief onderzoek met elkaar af. Eline gaat in gesprek met de doelgroep om achterliggende motivaties boven tafel te krijgen en duikt diep in de data en tabellen om te speuren naar opvallende resultaten en relevante crossingen.

Titel presentatie: Het Grote Jongerenonderzoek 2022

Korte omschrijving presentatie: Omschrijving presentatie: Ook nieuwsgierig hoe Nederlandse jongeren in het leven staan? Wat vinden Millennials en GenZ’ers belangrijk, wat typeert ze en hoe denken ze over de grote onderwerpen van deze tijd? Wij hebben de antwoorden en delen deze tijdens de NIMA Marketing Day. Voor de vierde keer op rij hebben Wayne Parker Kent en Mediahuis het grote Jongerenonderzoek uitgevoerd. Samen met onderzoeksbureau Mediatest vroegen ze jongeren hoe zij denken over onderwerpen als gezondheid, mobiliteit, duurzaamheid en financiën. Ook hun mediagebruik werd uitgebreid onderzocht. Is TikTok al nummer één, of maakt Facebook een comeback? Essentiële kennis voor wie relevant wil blijven voor de volgende generatie.