SPREKERS

Elske Vugts-Roosen

Elske Vugts-Roosen, Marketing&Communicatiemanager bij Bierbrouwerij de Koningshoeven, bestuurslid NIMA-Zuid en winnares Beste Brabantse Marketeer 2020

Verantwoordelijk voor de global merkstrategie en waardepositionering van het merk La Trappe Trappist, eigendom van de monniken van Abdij O.L.V. van Koningshoeven.

Na het behalen van, zowel de bachelor Voeding&Dietetiek als Food&Business in Nijmegen, deed zij brede ervaring op in zowel sales- als marketingfuncties binnen de FMCG branche.

Elske heeft een flinke dosis creativiteit, denkt in processen, vernieuwde oplossingen en kan snel de brug tussen diverse stakeholders maken om vervolgens toegevoegde waarde te brengen in de hele keten.

Ze is een integraal denker die verantwoordelijkheid neemt en niet bang is om de status quo te challengen. Kenmerkend is haar drive en enthousiasme.

Ze heeft een fascinatie voor producten met betekenis, waarbij merkkracht gebruikt wordt om een maatschappelijk thema onder de aandacht te brengen.

Titel presentatie: Hardcore habits

Korte omschrijving presentatie: Ons verhaal gaat over een onverwachte samenwerking met gemeenschappelijke waarden en een gezamenlijke missie.  Gstar staat voor vakmanschap vanuit rebelse innovatiekracht en La Trappe voor vakmanschap vanuit heritage. De samenwerking tussen het denimmerk en de monniken van La Trappe wordt niet alleen gevoed door een gezamenlijke liefde voor vakmanschap, maar vooral ook door de verantwoordelijkheid die beide bedrijven voelen op het gebied van duurzaamheid en een leefbaardere wereld. In lijn met de samenwerking zal deze presentatie een verrassende combinatie brengen met een duidelijke boodschap.

Spreekt:

Hardcore habits