Erzsi Eleveld

Erzsi heeft een passie voor merken en voor consumenten: waarom kiezen consumenten bepaalde merken, of laten zij ze juist links liggen? Hoe zichtbaar zijn merken, en hoe presenteren zij zich naar de consument? Is dat logisch, duidelijk, consistent? Zij zit 25 jaar in het onderzoeksvak, en gebaseerd op haar 9 jaar lange ervaring bij Coca-Cola en Unilever weet zij goed wat marketeers verder helpt om hun merken een stevige fundering te geven, en hoe ze verder te ontwikkelen.
Titel van de workshop: Archetypen: hokjesgeest of heilige graal? Ontrafel de authenticiteit van je merk
Korte beschrijving van de workshop: In deze “pressure cooker” workshop geven Erzsi Eleveld en Saskia Bot de verschillende perspectieven op het gebruik van archetypen in het bouwen van merkpositionering en – strategie. We gaan actief aan de slag hoe Kantar’s NeedScope archetypisch model een hulpmiddel kan zijn om tot de kern, het DNA, de ware ik van je merk te komen. Hiermee borg je niet alleen de emotionele connectie met je consument of klant, maar helpt het ook om je merk consistent uit te dragen. Het is immers bewezen dat consistent uitdragen van je merkauthenticiteit leidt tot sterke merkassociaties en -voorkeur.