Ferdi Gökhan

“Ook dit jaar is Ferdi Gokhan, gedragsgoeroe en science lead bij Yune Amsterdam weer van de partij. Na de NIMA-talk van vorig jaar over ‘how to pop your bubble’ komt hij dit jaar nog sterker terug, wederom met zijn collega, creative director Serge van Marion. Ferdi is een bruggenbouwer tussen wetenschap en creativiteit en weet wetenschappelijke kennis op een heldere en begrijpelijke manier te vertalen naar toegepaste inzichten en toepassingen voor collega’s en klanten. Bereid je voor op een combinatie van inzichten uit de psychologie en gedragswetenschappen.”
Titel presentatie: Heers als octopus: hoe bereik je jouw subcommunities met je content?
Korte omschrijving presentatie:
‘De doelgroep’ bestaat niet meer. Steeds meer subcommunities hebben hun eigen contentbubbel in verschillende kanalen. Hoe krijg je als merk grip op deze versnipperde communities en maak je relevante content voor al die kanalen, terwijl je nog zoveel andere dingen te doen hebt? Gedragswetenschapper Ferdi Gökhan en creative director Serge van Marion laten bij Yune wetenschap en creativiteit samenkomen om verrassende content te creëren. Als duikliefhebbers ontdekten ze dat merken veel kunnen leren van de octopus. Met een duidelijke strategie en vindingrijkheid verstevig je binnen de kortste keren de grip op je subcommunities, heers je op TikTok en zet je AI naar je hand.