SPREKERS

Fleur de Bruijn

Fleur de Bruijn is Manager Strategische Relaties bij de Hartstichting. Haar drive is om significante maatschappelijke impact te realiseren met het opzetten van strategische samenwerkingen tussen bedrijven en goede doelen. Niet vragen om geld, maar samen creatief kijken hoe maatschappelijke problemen kunnen worden opgelost. Vaak komen uit deze gesprekken onverwachte businessmodellen naar voren die voor beide partijen interessant zijn. Fleur heeft haar ervaring opgedaan in verschillende managementfuncties in het bedrijfsleven (KPN, T-Mobile) en bij goede doelen (Hivos, Hartstichting), zowel in Nederland als internationaal.

Titel presentatie: Lef in positioneren maakt impact!

Korte omschrijving presentatie: In 2017 heeft de Hartstichting op basis van uitgebreid onderzoek en focusgroepen haar koers belangrijk gewijzigd. Met als resultaat een aangescherpte organisatiestrategie, nieuwe positionering van het merk en daarmee nieuwe kansen tot samenwerking met strategische partners en businessmodellen om impact te maken én donaties te werven. De genomen besluiten en daaruit voortkomende resultaten presenteren wij in vogelvlucht.