SPREKERS

Gert Koot

Branded Entertainment

Gert Koot is ruim 20 jaar werkzaam geweest bij verschillende reclameadviesbureaus. Na deze periode is hij in 1999 begonnen als Marketing Directeur bij een internet joint venture van Endemol en SBS Broadcasting om daarna bij SBS Broadcasting de afdeling Multi Media Concepten op te zetten.

Vanaf medio 2004 heeft hij zijn eigen adviesbureau onder de naam Branded Entertainment.Vanuit dit bureau adviseert hij organisaties (publiek en privaat) over organisatie- en merkidentiteit, het verhaal van de organisatie en de impact van nieuwe ontwikkelingen voor organisaties en voor het vakgebied. Daarnaast is programma directeur op de Erasmus Universiteit voor het Executive Program Conscious Business.

Als believer van de nieuwe regels in het marketing en marketingcommunicatieland verzorgt hij regelmatig trainingen en “wake-up calls” in zowel de profit als de non-profit sector. Hij is co-auteur van het in 2018 verschenen boek Marketingcommunicatie in 14 stappen. Hij verzorgt wekelijks, op zondagmorgen, een Nieuws van de Week update via www.branded-entertainment.nl