speaker-info

Gijsbregt Vijn

Lemon Scented Tea

Gijsbregt is de founder en managing director van Lemon Scented Tea. Een creative agency dat merken aan de hand van een krachtig verhaal en mooi conflict laat groeien.

Zij werken onder andere samen met Nuon, Delta Lloyd, Royal Canin, & InterContinental Hotels Group.

 

Een kort interview met Gijsbregt

Waarom mogen mensen jouw presentatie niet missen?
Als je wilt groeien met je bedrijf, dan moet je mensen bij je merk betrekken voor de lange termijn. De beste manier om dat te doen is met een krachtig verhaal waar een duidelijke tegenstander en een mooi conflict in zitten. Maar, hoe vind je zo’n tegenstander? En hoe zorg je ervoor dat het conflict met je tegenstander je helpt om engaging campagnes en content te maken?

Welke lessen kunnen bezoekers volgens jou leren tijdens een bezoek NIMA Marketing Day?
Inspiratie, interactie, internalisatie en activatie van je wat je gehoord en geleerd hebt. Kortom laat je inspireren en doe er iets mee.

Welke recente ontwikkeling in marketing – het vak en de functie – boeit jou momenteel het meest en waarom?
Hoe wij als mensen (gaan)reageren op de stortvloed van nieuwe ontwikkelingen zoals; de explosief groeiende rekenkracht van computers, IoT, AI, Robotica en wat de rol van merken wordt in dit nieuwe spel.

Marketeers zijn er in veel soorten, maar wat is dé specifieke eigenschap die iedere marketeer nodig heeft voor succes?
Weten hoe je de emotie van mensen raakt!

Wat is de persoonlijke missie van het merk Gijsbregt Vijn?
Merken zo relevant en inspirerend mogelijk maken dat ze vanzelf gaan groeien.

Wat was hét (toevallige) gelukje dat jouw marketingloopbaan een positieve impuls gaf?
Dat we de durf hadden om twee hele belangrijke eigen projecten te doen, waarmee we inhoudelijk het fundament hebben gelegd voor het creatieve bureau dat we nu zijn.

Stel dat je begin twintig zou zijn en opnieuw aan je loopbaan zou beginnen. Bij welk bedrijf zou je solliciteren?
Bij R/GA een creative agency dat zichzelf heeft getransformeerd van filmproductie naar een full service interactive agency met service design, campaign development en eigen ventures. Briljante cases voor onder andere Nike.

Share

Mijn sessies

No conflict, no story. Brand engagement in het ‘split second’ tijdperk

Lemon Scented Tea

Perserij

No conflict, no story. Brand engagement in het ‘split second’ tijdperk. De meeste merken kampen met een gebrek aan aandacht en betrokkenheid. Beiden zijn niet meer zo maar te koop en zeker niet via digital. Succesvolle merken hebben een spannend verhaal nodig waarin een verrassende spanningsopbouw en een mooi conflict zit. We staan stil bij de volgende vragen: Hoe kom je tot een krachtig verhaal voor je bedrijf, organisatie of merk voor de lange termijn? Hoe vertaal je dit verhaal naar impactvolle campagnes en content? Hoe zorg je voor consistentie tussen je interne organisatie, je customer experience en je externe campagnes en content.

Share
The Story - Powered by Lemon Scented Tea
MEER LEZEN