SPREKERS

Jeroen Hermans

Als Senior Research Consultant bij Ruigrok NetPanel helpt Jeroen merken betere beslissingen te nemen door hun doelgroep een stem te geven. Hij helpt bedrijven beter naar hun doelgroepen te luisteren en hen ook echt te begrijpen. Met maatwerk onderzoek (kwalitatief en kwantitatief), workshops en advies werk Jeroen samen met opdrachtgevers aan klantgerichte communicatie, dienstverlening en de ontwikkeling van hun product(en).

Jeroen is ook bestuurslid van SMART. De organisatie voor Starting Marketing And Research Talent. Samen met enkele anderen zorgt hij ervoor dat jonge, enthousiaste talenten op het gebied van marketing en onderzoek elkaar ontmoeten en inspireren.

Titel presentatie: Hoe Otrium haar marketingstrategie bouwt op grondige kennis van haar doelgroep

Korte omschrijving presentatie: Otrium is een Nederlandse tech/fashion scale-up die volop in ontwikkeling is. De missie van Otrium is dat ‘alle kleding gedragen moet worden’. Om te groeien als merk en te werken aan het vervullen van de missie, is het essentieel voor Otrium om te begrijpen wie hun klanten zijn, wat zij willen en waarom zij shoppen bij Otrium.

Sophie Kromhof, head of user engagement bij Otrium, en Jeroen Hermans, senior research consultant bij Ruigrok NetPanel, vertellen hoe inzicht in de drijfveren en behoeften van klanten bijdraagt aan het optimaliseren