SPREKERS

Joep Linssen

Ze werken voor het leukste horecaconcept van Nederland: Brownies&downieS!

Philip Christiaans (Formule Manager) verantwoordelijk voor de groei van Brownies&downieS en Joep Linssen (Brand Manager) verantwoordelijk voor de marketing en branding van het merk.

‘We doen zoveel mogelijk zelf, omdat wij de grootste affiniteit hebben met ons merk. We zijn trots op onze eigen contentcreatie en het vertellen van ons prachtige verhaal.’

Titel van de presentatie: De ontwikkeling en groei van Brownies&downieS richting een volwassen merk met een bijzonder verhaal.

Korte beschrijving van de presentatie: De afgelopen 10 jaar heeft Brownies&downieS een enorme reis doorgemaakt. Van 1 vestiging in Veghel naar 55 franchise vestigingen in Nederland. Philip en Joep nemen je mee op deze reis en delen hun inzichten op commercieel, strategisch en marketing gebied. Welke lessen zijn er geleerd en op welke wijze heeft het ondernemerschap gezorgd voor de ontwikkeling van een aantal restaurants naar een echt merk.