Jolien Nelemans

Tamara en Jolien zijn experts op het domein klantbeleving. Binnen de Volksbank zijn ze verantwoordelijk voor de (door)ontwikkeling van visie en beleid op het gebied van klantbeleving en klantrelatie. Met de klantrelatie Strategie, workshops en tooling zorgen ze dat iedereen binnen de Volksbank gericht aan de slag kan om iedere dag de klantbeleving te verbeteren en de klantrelatie te versterken.
Titel presentatie: Bereik met een Klantrelatie Strategie meer dan alleen tevreden klanten
Korte omschrijving presentatie:
Ben je op zoek naar de next step in het meten en verbeteren van de klantbeleving? Zijn tevredenheid en NPS niet meer voldoende? Kijk dan met ons mee hoe wij de stap naar werken vanuit een Klantrelatie Strategie hebben gemaakt.
We ontwikkelden ook een nieuwe metric: de Klantrelatiescore (KRS) die niet alleen tevredenheid raakt, maar ook vertrouwen en de liefde voor het merk. We laten je zien welke factoren cruciaal zijn in het bouwen van een relatie. En dat een sterkere relatie ook daadwerkelijk meer oplevert.