SPREKERS

Koen van Lunteren

Koen van Lunteren is Digital Research Consultant bij onderzoeksbureau WUA. Koen werkt samen met organisaties in diverse industrieën en landen aan effectieve website optimalisatie en conversieverhoging. Dit doet Koen samen met zijn WUA collega’s door het opzetten van Customer Experience benchmark onderzoek. De benchmark inzichten helpen bedrijven om hun blik te verbreden naar concurrenten en andere markten om zo de optimale online klantervaring neer te zetten. En websitebezoekers daarmee te overtuigen om voor hen te kiezen.

Titel presentatie: Bol.com & WUA: hoe je optimaal aan je klantreis bouwt door naar buiten te kijken

Korte omschrijving presentatie:

Als je niet weet waar je staat in het speelveld, doe je niet mee aan de wedstrijd. Bol.com en WUA vertellen je over het belang van ‘naar buiten’ kijken bij online optimalisatie, ondanks dat je denkt alles al binnen te hebben.

Wil je weten hoe bol.com haar klanten blijft verrassen en zich continue blijft ontwikkelen en verbeteren – tot in het kleinste detail? En hoe de outside-in methodiek van WUA essentiële inzichten oplevert die winkelen bij bol.com nog makkelijker en leuker maken?

Dennis en Koen nemen je mee in het verhaal waarin ‘benchmarking’ het toverwoord is.