SPREKERS

Koen van Veen

Anderhalf jaar geleden heb ik de overstap gemaakt van werken bij een corporate, naar werken voor een marketingbureau. En dat is een keuze geweest die me allerminst is tegengevallen. De wereld van content biedt namelijk enorme kansen, nieuwe uitdagingen en het werken voor verschillende klanten biedt elke dag weer wat nieuws. En hoe dit commercieel interessant te maken is waar we bij Traffic Today nu al een aantal jaren stappen in maken en de vergaarde kennis delen we graag met de bezoekers van de NIMA Marketing Day.

Titel presentatie: Een resultaatgerichte contentstrategie ꟷ zo maak je content meetbaar

Korte omschrijving presentatie: Hoewel content inmiddels een onmisbaar onderdeel is van iedere marketingstrategie, blijft het lastig om het effect te meten. Door het See-, Think-, Do- & Care-model toe te passen op de customer journey maak je content meetbaar. Met de presentatie nemen we je mee langs voorbeelden en handige tips om een contentstrategie neer te zetten die niet alleen aansluit op je doelgroep, maar ook nog eens meetbaar is.