SPREKERS

Liane Lens

Liane werkt inmiddels 17 jaar bij Unilever als marketeer. Begonnen op merken als Dove, Axe en Vaseline, viel ze later als een blok voor de lokale ‘juwelen’ Zwitsal en Unox. Deze echte love brands wekken met hun unieke DNA een diep geworteld gevoel op bij de consument. De afgelopen 2,5 jaar werkt ze met passie aan de strategie en purpose van Unox, om het merk future proof te maken.

Titel van de presentatie: Unox strategie

Korte beschrijving van de presentatie: Unox is natuurlijk bekend van de Nieuwjaarsduik, lekkere rookworst en geurende soepen. Maar tijden veranderen. Hoe kan zo’n groot nostalgisch merk meegaan met z’n tijd en relevant blijven? Graag geef ik jullie een kijkje in de Unox keuken, waar het recept ligt in vertrouwen en goede samenwerking, maar waar soms ook echt wat in de soep loopt, en een flinke scheut lol de finishing touch geeft.

Spreekt:

Unox strategie