Lieke van der Loo

Lieke is een ervaren Brand Strategy Consultant bij Kantar met expertise op het gebied van de rol van emoties en sociale behoeften in consumentengedrag. Haar passie voor marketing en branding begon tijdens haar werk bij een start-up in India en later als managementconsultant voor diverse organisaties op het gebied van gedragsverandering. Lieke richt zich nu op het creëren van duurzame en effectieve merkstrategieën die rekening houden met de complexiteit van menselijk gedrag en emoties.
Titel van de presentatie: Verduurzaming in de sierteeltsector – hoe raak je bij consumenten de juiste snaar?
Korte beschrijving van de presentatie:
Lieke en Monique laten tijdens deze sessie zien hoe ze slim gebruik maken van consumenteninzichten om op een passende manier te communiceren over de positieve duurzaamheidsontwikkelingen in de sierteeltsector.
Bloemenbureau Holland en Kantar deden gezamenlijk onderzoek naar de perceptie van consumenten over duurzaamheid in deze sector en hun overwegingen hierbij. Deze inzichten worden nu gebruikt om de sector te helpen begrijpen hoe ze duidelijk en effectief kan communiceren over duurzaamheid naar de consument. Mis deze kans niet om te leren hoe deze experts tot relevante inzichten zijn gekomen en hoe deze inzichten strategisch worden ingezet!