SPREKERS

Lucas Hulsebos

Lucas Hulsebos is CEO en eigenaar van DVJ Insights, het marketing research en analytics bureau voor merkgroei. Lucas is tevens board member in het bestuur van SIRE en SWOCC en is actief in de adviesraad van Rijksuniversiteit Groningen. DVJ won 5 jaar op rij de FD Gazellen als groeibedrijf en is dit jaar onderscheiden als eerste marktonderzoeksbureau voor de FD Gazellen Internationaal voor snelle internationale groei. DVJ Insights is genomineerd voor de NIMA Company of the Year award dit jaar.

Titel presentatie: “Hala Madrid” als basis voor een marketing strategie voor merkgroei

Korte omschrijving presentatie: Veel bedrijven willen graag groeien en zowel in de praktijk als in de wetenschap wordt er veel aandacht besteed aan hoe je dit op de juiste manier doet. De afgelopen 7 jaar heeft DVJ Insights structureel onderzoek gedaan naar succesvolle marketingbedrijven en wat ze doen om deze groei te realiseren. Op basis van de karakteristieken van succesvolle bedrijven zien we een aantal belangrijke gemeenschappelijke kenmerken die verwerkt zijn in de strategie. Marketing is van iedereen en is vertegenwoordigd in alle lagen van een organsiatie. Trots is van iedereen en betrekt ook iedereen bij de marketing van een bedrijf. Tijdens deze presentatie laten we zien hoe “Hala Madrid” de basis vormt voor deze strategie.

DVJ Insights is genomineerd voor NIMA Marketing Company of the Year 2023