SPREKERS

Ludo Voorn & Coen Wiers

Rabobank

Over Ludo
Registermarketeer Ludo Voorn is een atypische, breed ontwikkelde (datadriven) marketeer en manager/bestuurder met ruim 20 jaar ervaring binnen dienstverlening (o.a. bij Travel Active, SNS, Vodafone, Zwitserleven, PostNL/Cendris, Rabobank). Hij is cum laude afgestudeerd Master of Marketing en van 2013 t/m 2017 stond hij in de top 100 van beste & meest inspirerende marketeers. Sinds 2018 is hij eigenaar van Marketing Transformers en Double-V-Marketing en helpt hij bedrijven op interim- en adviesbasis met vraagstukken op het vlak van marketingstrategie, transformatie, digital en martech. Tevens is hij docent bij de nieuwe Master Data Driven Business in Utrecht.

Over Coen
16 jaar geleden startte het avontuur van Coen Wiers in de digital marketing. Vanuit zijn eigen bedrijf en later verschillende werkgevers (o.a. Johnson & Johnson, TIAS en Rabobank) ontwikkelde hij een brede ervaring in marketing en innovatie.

Zijn persoonlijke drive hierin is dat wij als markteers het onze klanten en bedrijven verplicht zijn de best mogelijk ervaring te bieden. Technische innovatie vormt hierin de basis. Binnen de Rabobank is hij verantwoordelijk voor de opzet van de marketing technologie stack. Hierin wordt o.a. gebruik gemaakt van machine learning om nog beter in te spelen op de verwachtingen van de klant.