SPREKERS

Maaike Maagdenberg & Miriam Teoh-Wijers SMP

Cloetta

Over Maaike, Miriam en Cloetta 

Maaike Maagdenberg is marketing directeur bij Cloetta. Cloetta, opgericht in 1862, is een toonaangevend internationaal zoetwaren bedrijf met sterke lokale merken zoals Red Band, Venco, Sportlife en Lonka in Nederland. Vanuit deze zeer bekende merken en krachtige historie is Cloetta in 2019 onder begeleiding van Fresh Forward aan de slag gegaan met hun company purpose: een purpose en ambitie die richting, verbondenheid en energie geeft en daarmee de business versterkt. Vervolgens zijn diverse merken opnieuw gepositioneerd in lijn met de company purpose en passend in de huidige en toekomstige tijdsgeest. Miriam (strateeg bij Fresh Forward) en Maaike nemen je mee in deze purpose ontdekkingsreis en zullen stilstaan bij het Brand Impact Model® en hoe Cloetta invulling geeft aan deze nieuwe koers.

Miriam Teoh-Wijers SMP is (Brand)Strategy Consultant bij Fresh Forward. Haar wens is om begrip te creëren voor de merken waarvoor ze werkt, wat tevens de drijvende kracht is achter haar prestaties. Ze streeft ernaar om betekenisvolle merkstrategieën te leveren die mensen samenbrengen en tegelijkertijd merken te creëren die een hoger niveau bereiken. Met de klanten in het achterhoofd analyseert ze de kernwaarden die nodig zijn om een verschil te maken in het dagelijkse leven. Door haar ervaring de afgelopen tien jaar heeft ze een goed beeld gekregen van wat belangrijk is om niet alleen een merk te positioneren dat aansluit op de doelstellingen van het bedrijf, maar ook om het grondig te verbinden met bestaande en gewenste klantsegmenten.