speaker-info

Maarten Bakker

BVH Identity Driven Thinking

Maarten Bakker (1969) werkt sinds 25 jaar als reclamecreatief. In die 25 jaar heeft hij samengewerkt met honderden verschillende bedrijven en organisaties, van autofabrikanten, verzekeringsmaatschappijen, internetproviders en accountantsorganisaties tot NGO’s en de overheid. In reclamekringen geniet hij bekendheid door nationaal en internationaal prijswinnend werk voor o.a. Klaverblad Verzekeringen en Amnesty International. Maarten Bakker is creatief directeur en partner bij BVH Identity Driven Thinking.

 

Een kort interview met Maarten

Waarom mogen mensen jouw presentatie niet missen?
Het is misschien de presentatie waar ze het meest verontwaardigd over zullen zijn. Maar het is zeker de presentatie waar ze het langst over zullen nadenken.

Welke lessen kunnen bezoekers volgens jou leren tijdens een bezoek NIMA Marketing Day?
De belangrijkste les is een blik in de spiegel.

Welke recente ontwikkeling in marketing – het vak en de functie – boeit jou momenteel het meest en waarom?
De strijd tussen technologie en menselijkheid.

Marketeers zijn er in veel soorten, maar wat is dé specifieke eigenschap die iedere marketeer nodig heeft voor succes?
De vaardigheid om te kunnen denken als een normaal mens.

Wat is de persoonlijke missie van het merk Maarten Bakker?
De geest terrein laten terugwinnen op de getallen.

Wat was hét (toevallige) gelukje dat jouw marketingloopbaan een positieve impuls gaf?
Anneke Bosman.

Stel dat je begin twintig zou zijn en opnieuw aan je loopbaan zou beginnen. Bij welk bedrijf zou je solliciteren?
Geen idee.

Share

Mijn sessies

Brand Sanity. Hoe merken mentaal gezond kunnen worden – en blijven.

BVH Identity Driven Thinking

Brand Sanity. Hoe merken mentaal gezond kunnen worden – en blijven. Een verhaal over hoe veel marketing precies die twee zaken ondermijnt die het eigenlijk zou moeten borgen: onderscheid en vertrouwen. En over hoe dat anders kan.

Share
The Brand - Powered by BVH
MEER LEZEN