SPREKERS

Marcel Aalders

Merkpositioneringsexpert Marcel Aalders RM laat je anders kijken naar je merk en helpt je dit opnieuw uit te vinden. Op dit moment is hij voor verantwoordelijk voor het merk- en de marketing- en e-Commercestrategie van Carpetright. Als (interim-)marketingdirecteur en merkstrateeg met 30 jaar ervaring leidde hij vele herpositioneringstrajecten. Aalders werkte voor o.a. Binck Bank, Achmea, Prominent, Only for Men, Bavaria, Mars, Menzis, Strukton, Kruitbosch, Anderzorg, Beter Horen, Monuta, VGZ en tal van dienstverleners. Hij is kerndocent Strategisch Brandmanagement bij Beeckestijn Business School, Masterclassdocent bij NIMA, voorzitter van MarketingMinds en associate partner bij Altuïtion.

Titel presentatie: Het Carpetright-merk afstoffen en digitaliseren

Korte omschrijving presentatie: Nederland’s marktleider in vloeren en raamdecoratie stond jarenlang bekend als stoffige vloerendiscounter met harde kortingen. Dat zijn we het aan het veranderen. En hoe! Wil je zelf ervaren en leren hoe je een (retail)merk opnieuw uit kan vinden vanuit een heldere positionering en nieuwe marketingstrategie? En hoe je vanuit data-analytics klanten in het oriëntatieproces digitaal optimaal kan ondersteunen zodat zij naar de 112 winkels of webshop komen? We nemen je in alle openheid mee in hoe we dit aanpakken en hierin goed op weg zijn.

Marcel geeft deze presentatie samen met Chiel Menthen, sr. marketeer Carpetright.