SPREKERS

Marcel Ribbens

Met meer dan 25 jaar ervaring in diverse marketingdirectie rollen bij toonaangevende merkgedreven bedrijven zoals Unilever, Nederlandse Loterij en Facebook is Marcel nu Head of Brand and Communication bij het jonge en snel groeiende Bitvavo. Sinds de start in 2018 wil Bitvavo digitale valuta voor iedereen bereikbaar maken. En met succes, inmiddels zijn ze, met al meer dan 1 miljoen klanten, de grootste crypto-exchange van Nederland en hebben ambities om ook in Europa verder te groeien. Een sterke merkcampagne is daarbij essentieel: Crypto begint bij Bitvavo.

Titel van de presentatie: Markteffect & Bitvavo: Hoe bouw je een betrouwbaar merk?

Korte beschrijving van de presentatie: Samen met onderzoeksbureau Markteffect, nemen wij je mee hoe je een betrouwbaar merk bouwen in een nieuwe nog onbekende markt die volop in beweging is. Uit onderzoek is gebleken dat cryptocurrency momenteel een laag vertrouwen geniet en dat ook het sentiment niet heel positief is. Hoe ga je hier als aanbieder mee om? Waar leg je de focus op in een campagne en wat kunnen andere merken daarvan leren? Kortom, hoe win je het vertrouwen van de consument in deze turbulente wereld? Maar bovenal, wat moet je vooral niet doen als je betrouwbaarheid wil uitstralen. Ook je positionering als merk komt tenslotte te voet en gaat te paard.