Miriam Heinsbroek

Na diverse sales- en marketingfuncties bij oa. Unilever en NOC*NSF maakt Miriam de keuze om de overstap te maken naar Stichting Apenheul. Een organisatie met een missie! In haar rol als Manager Marketing & Communicatie is het elke dag een uitdaging om de balans te vinden tussen het uitdragen van die missie en het realiseren van de commerciële doelen.
Titel van de presentatie: Apenheul: een merk met een missie
Korte beschrijving van de presentatie:
In 1971 richt Wim Mager in Apeldoorn Stichting Apenheul op. Wereldwijd een revolutionair concept waar bezoekers oog in oog staan met loslopende apen. Met deze unieke beleving wilde Wim Mager verwondering creëren en zijn missie overbrengen: liefde voor dieren en natuur stimuleren. Deze missie is vandaag de dag nog steeds actueel. Maar hoe zorg je ervoor dat je jaarlijks ruim 500.000 bezoekers naar je park trekt voor een leuke dag uit en ook deze boodschap overbrengt?
Stichting Apenheul is het leukste dagje uit tussen de loslopende apen… en nog véél meer dan dat!
