SPREKERS

Natasja van Buuren

Als Data Consultant ben ik verantwoordelijk voor het meetbaar maken en optimaliseren van de effectiviteit van de merk- en communicatiestrategie van Centraal Beheer. Kunnen mensen onze commercials waarderen en is het duidelijk wat we willen vertellen? Zetten we de juiste media middelen op het juiste moment in? En welke bijdrage levert onze strategie aan onze merk- en salesdoelstellingen? Mijn mooiste uitdaging is om met datagedreven adviezen de gesprekken op gang te brengen om de effectiviteit iedere dag weer te verhogen.

Titel presentatie: Unieke inzichten uit de Neuro Concept Test van ‘Even Apeldoorn Bellen’

Korte omschrijving presentatie: Centraal Beheer test al jarenlang haar concepten en reclames bij neuromarketing onderzoeksbureau Neurensics. Met behulp van fMRI onderzoek wordt er gekeken naar de effectiviteit van de uitingen en de emoties die door de concepten en reclames in het brein van de consument geactiveerd worden. In deze duo-presentatie nemen Walter & Natasja je mee in de recente Concept Test van de Freedom Even Apeldoorn Bellen commercial. Twee concepten zijn er getest & 1 scoorde er duidelijk beter. In de presentatie leggen we uit wat er zo goed was aan het winnende concept en delen we de belangrijkste resultaten met je.