SPREKERS

Nikki Gillessen

Tijdens mijn master Marketing Management kwam ik voor het eerst in aanraking met data gedreven marketing. Daar ontstond mijn voorliefde om vanuit data inzichten te bieden die een campagne of afdeling beter kunnen maken. 5 jaar geleden begon in daarmee bij ABN AMRO als Nikki van Tikkie, inmiddels ligt mijn interesse voornamelijk bij het merk, de strategie en targets, en hoe wij deze in beweging kunnen krijgen. Vanuit het brand KPI team houd ik mij hier al ruim een jaar mee bezig en adviseren wij over dit onderwerp.

Titel presentatie: Brand KPI data modelling

Korte omschrijving presentatie: Brand KPI data modelling ABN AMRO anno nu. Wat heeft ABN AMRO tot nu toe gedaan om effecten van o.a. campagnes paid en owned te meten op de merk KPI’s? Aan bod komen de opzet van het model, welke data heb je nodig, welke inzichten leveren de modellen en hoe worden deze toegepast in de praktijk. Maar ook wat meten de modellen nu niet, waar zien we mogelijkheden tot verbetering en waar liggen uitdagingen voor de toekomst?