SPREKERS

Noor de Bruijn

Etos

Over Noor en Etos 

Noor de Bruijn heeft een passie voor sterke merken en tastbare producten. Ze krijgt energie van bouwen, en combineert visie, pragmatisme en doorzettingsvermogen om verandering te brengen. Ze werkte onder meer voor The Boston Consulting Group, Nike, Vente Exclusive, MS Mode en als onderneemster richtte zij de online personal shopping service Scottybons op. De expertise die ze opbouwde over (re-)branding, omni-channel groei en datagedreven personalisatie, komt goed van pas in haar huidige functie bij Etos.

Je goed voelen is het grootste goed. En iedereen is daar nu, meer dan ooit, mee bezig. Alleen op Google al, worden in Nederland meer dan 2mln gezondheidsvragen per dag gesteld. Hoe pakt Etos haar rol om iedereen zich iedere dag een beetje lekkerder in haar vel te laten voelen? Hoe weten steeds meer klanten Etos te vinden, en een antwoord te krijgen op iedere wellbeing vraag die ze maar hebben? Hoe beweegt Etos mee met de tijd, waarin het online kanaal steeds belangrijker wordt? Hoe lukt het Etos haar klanten steeds persoonlijker te benaderen en vooruit te helpen?