SPREKERS

Onno Koole

Onno Koole is sinds 2015 Group Marketing Director van Losberger De Boer, waar hij sinds 2003 in dienst is in verschillende marketingrollen. Hiervoor was hij werkzaam bij UPC Priority Telecom en in de luchtvaartindustrie.

Losberger De Boer is opgericht in 1919 en produceert, verkoopt en verhuurt modulaire bouwoplossingen voor evenementen, bedrijfsruimte en militaire en humanitaire toepassingen. Losberger De Boer heeft 800 werknemers, vestigingen in 12 landen in 3 continenten en had een omzet van bijna 200 miljoen in 2021.

Titel presentatie: The value based price is right

Korte omschrijving presentatie:
Losberger De Boer moest een transitie maken naar structurele value based pricing, waarvoor een driejarig traject is uitgevoerd

Onderdelen hiervan:
• analyse van klantsegmenten
• ontwikkeling van prijs logica en prijsstelling
• meenemen van sales organisatie in value based pricing
• redesign van marketing communicatie vanuit waarde voor de klant.

In de presentatie gaat Onno in op de manier waarop het programma is uitgevoerd en welke middelen zijn opgeleverd om beter de value based price te kunnen bepalen en verkopen.