Patricia Verhoelst

Patricia Verhoelst is merkstrateeg binnen IpsosStrategy3 (Brand Advisory team binnen Ipsos). Zij adviseert merken om hun strategie te versterken en zo hun merk te laten groeien. Al bijna 15 jaar ontrafelt zij voor veel verschillende merken en categorieën de veranderende patronen van consumentengedrag en hun context. Deze inzichten zet zij in voor het (door-)ontwikkelen van krachtige marktstrategieën op basis van strategische merkconsultancy. Haar roots liggen in insights en ze werd voor haar werk genomineerd door opdrachtgevers voor de MOA Awards 2021.
Titel presentatie: Merksucces in een turbulente wereld – In de schijnwerpers: Royal Koopmans – Nedertarwe
Korte omschrijving presentatie:
Onder het thema ‘Marketing Strategie’ van de NMD is onze boodschap “Wees alert – Merken zijn niet meer in controle, de wereld is dynamisch en merken moeten continue inspelen op de steeds veranderende elementen in de markt.” Tijdens onze sessie zullen we inspiratie geven hoe je als brand manager of marketeer ‘Brand Success’ kunt sturen.
Twee ervaren Ipsos merk strategen – Patricia Verhoelst (IpsosStrategy3) en Amrita Kumar (Ipsos Market Strategy & Understanding) – hebben deze sessie voorbereid. Zij willen marketeers bewuster maken van de uitdagingen van een sneller veranderende context. Daarbij moeten ze goed empathisch luisteren en consumenten observeren om nieuwe merkervaringen en dus ‘Brand Success’ te creëren.