SPREKERS

Roderik Sorbi

Roderik heeft 30+ jaar ervaring in marketing en marktonderzoek. Door zowel aan de kant van de klant als aan het bureau te hebben gewerkt, kan hij op unieke wijze resultaten combineren met impactvolle presentaties en consultancy.
Als Sr. Consultant heeft hij diepgaande kennis van merk & communicatie, innovatie, shopper en journey marketing. Hij werkt nauw samen met toonaangevende en vooruitstrevende merken.
De afgelopen 5+ jaar werkt hij bij DVJ Insights, een innovatief prijswinnend en multicultureel onderzoeksbureau.

Titel presentatie: Social Advertising: veel meer dan Views en CTR’s

Korte omschrijving presentatie:

We zijn te lang verstrikt geraakt in de tirannie van de online views en click-through-rates. Want achter social advertising schuilt een wereld apart. Op basis van social ad database learnings van DVJ Insights neemt Roderik Sorbi je mee in de kracht én valkuilen van social ads. Ontdek de ‘do’s en dont’s’ van social advertising op basis van uitgebreid onderzoek. Engagement is veel meer dan alleen online views