SPREKERS

Ronald Jansen

Voordat Ronald startte met Mark Stronger richtte hij het snel groeiende onderzoeksbureau DVJ Insights .Als ondernemer was Ronald ook betrokken bij de onderzoeksbureaus Easy2Survey en DirectResearch. Ronald was actief in de besturen van NIMA Online Marketing en de Media Werkgroep (MWG) en is adviseur bij SRM Opleidingen & Trainingen.

Titel presentatie: Brand fitness: is jouw merk klaar voor de toekomst?

Korte omschrijving presentatie: 
De toekomst is nooit ‘artificial’. Die is altijd echt. En onvoorspelbaar. Vooral nu er zoveel tegelijk verandert. Hoe ga je daar als marketeer mee om? Door leiderschap te tonen en je merk voor te bereiden op verandering. Brand fitness, noemen we dat. Wat daarvoor nodig is? Strategische alignment en sterke interne samenwerking, om te beginnen. Sterk merkmanagement en een competent, ingespeeld team. Door technologische ontwikkeling te omarmen en maatschappelijke issues niet uit de weg te gaan. In deze presentatie laten we je zien hoe het zit met de brand fitness van Nederlandse bedrijven. En hoe fit is jouw merk eigenlijk?