SPREKERS

Rozemarijn Landeweerd

Kwalitatief onderzoeker met een passie voor curatie, trend- en motivationeel-onderzoek. Achtergrond in Business Administration en Marketing, waarbij de interesse in marktonderzoek tijdens een Master aan de universiteit van Bath, UK, echt werd aangewakkerd. Inmiddels ruim 11 jaar werkzaam bij Ipsos, de afgelopen jaren als Associate Research Director in het kwalitatieve UU team. Divers portfolio van strategische onderzoekstechnieken en (internationale) klanten waaronder Bugaboo, Perfetti van Melle, Nutricia, JDE, Arla, Meatable, HAK en The LiveKindly Co.

Titel presentatie: Bugaboo & Ipsos: De wereld van toekomstige ouders voorspellen met future roadmapping

Korte omschrijving presentatie: Om als grote speler in de markt voor baby- en kinderproducten wereldwijd nummer 1 te blijven is het essentieel om de trends onder de ouders van de toekomst te ontdekken en te begrijpen. Bugaboo en Ipsos slaan de handen ineen en laten met behulp van future roadmapping onderzoek zien hoe Bugaboo op een aantal van deze toekomstige trends inspeelt. Onze samenwerking laat zien hoe een strategic future roadmap design als basis dient voor productontwikkelaars en marketeers om de doelgroep van de toekomst te bereiken.